آموزش تصویری درست دکوری و کاردستی با وسایل دور ریختنی درون منزل :

برای ایجاد تنوع درون قسمت های مختلف منزل بدون صرف هزینـه مـی توانید با استفاده از ابزارهای ساده و وسایل غیر قابل استفاده و دور ریختنی و با بـه کارگیری احساس هنری و خلاقیت وسایل دکوری زیبا  مـی توانید کاردستی با وسایل دور ریختنی زیبا ایجاد نمایید.

در واقع به منظور تغییرات حتما نیـازی بـه صرف هزینـه بالا نیست و با وسایل موجود مـی توان خانـه را بـه زیبایی چیدمان کرده و زیبایی آفرید. با این کار هم درون هزینـه ها صرفه جویی کرده  و هم از  وسایل بی استفاده ، کانال ساخت وسیله با لوازم دور ریختنی دکوری های زیبا و وسایل کاربردی به منظور خانـه خود درست کرده اید. کانال ساخت وسیله با لوازم دور ریختنی درون مجموعه زیر چندین تصویر آموزشی فوق العاده آسان را مشاهده مـی کنید کـه شامل  ایده های مختلف  به منظور درست   وسایل دکوری و لوازم کاربردی از وسایل دور ریختنی به منظور خانـه  مـی باشد با الهام گرفتن از  آموزش ها مـی توانید به منظور ایجاد تغییر درون دکوراسیون خانـه خود دست بـه کار شده و از آن ها لذت ببرید.

اینکار علاوه بر خلق وسایل کاربردی و تقویت خلاقیت درون شما سبب مـی شود که تا با دیدی موثرتر بـه اطراف نگاه کرده و سلیقه و تم شخصیتی خود را درون خانـه ایجاد کنید به منظور مشاهده ایده های تصویری با دکوبوم همراه باشید….

پیشنـهاد مـی کنیم ویدیو زیر کـه ترفندهای خلاقانـه و جالب درون زمـینـه ساخت کار دستی مـی باشد را مشاهده نمایید.

مدت ویدیو : کانال ساخت وسیله با لوازم دور ریختنی ۴۴ دقیقه

حجم فیلم : ۲۱۶ مگابایت

 

    

تحریریـه دکوبوم

. کانال ساخت وسیله با لوازم دور ریختنی




[دکوری های ساده و کاردستی با وسایل دور ریختنی | دکوراسیون ... کانال ساخت وسیله با لوازم دور ریختنی]

نویسنده و منبع: فائزه میرزائی | تاریخ انتشار: Sat, 21 Jul 2018 10:24:00 +0000